Zuid-Kennemerland

Wijziging van het versturen per e-mail van de Nieuwsbrieven en Nieuwsflitsen

Enige tijd geleden is door de providers van internet services, zoals KPN, Ziggo etc. een beperking ingevoerd waardoor het versturen van meer dan 100 e-mails tegelijk niet meer wordt toegestaan. Gelukkig bestaat er al geruime tijd de mogelijkheid om via systemen van het bureau van Groei&Bloei in Zoetermeer wel vele adressen automatisch te laten versturen. Aangezien wij als bestuur en een beperkt aantal vrijwilligers zuinig met onze tijd moeten omgaan hebben we besloten voortaan onze mailings via dit systeem te versturen. Er is echter wel een beperking: we kunnen geen rekening meer houden met voorkeuren van onze leden en andere relaties die bepaalde informatie wel of niet willen ontvangen. Het is dus of alle mails of geen mails.

We beseffen dat dit voor sommigen van u lastig is, maar het in de prullenmand gooien van ongewenste mails is niet zo moeilijk. Die mails aanmerken als SPAM zou wellicht al onze relaties duperen! Doe dat dus alstublieft niet. Indien u de e-mails niet wilt ontvangen stuurt u dan een bericht naar chris(at)cornet.org

Uiteraard kunt u zich voor info inzake aktiviteiten of aanmelding Nieuwsbrief ook onze website raadplegen:
www.zuid-kennemerland.groei.nl

Uw webmaster/ledenadministrateur Chris Cornet (e-mail: chris(at)cornet.org

Let op: onze mails kunnen in enkele gevallen in uw eigen box met ongewenste mails terechtkomen.

redactie: gepubliceerd in september 2023