Van het bestuur

Wij hebben het als bestuur zeer druk gehad. Zelfs tweemaal in één maand moeten vergaderen vanwege de zeer lange lijst met agendapunten. Dit heeft alles te maken met de enquête die wij vorig jaar hebben uitgezet en waar een verrassend goede response op kwam. Elders leest u de samenvatting van onze penningmeester Paul Ongenae, die deze enquête heeft opgesteld.

Omdat wij zoveel mogelijk aan de wensen van onze leden willen tegemoetkomen, zijn wij dus al actief met het realiseren van bepaalde wensen zoals andere workshops (klimspiraal vlechten van wilgentenen), excursies, interviews met leden over bepaalde vraagstukken in hun tuin (vanaf nummer 3) en opentuinenweekend 15 en 16 juni. Aan de vraag of het opgeven voor de avondtuinen niet anders kan, wordt gewerkt. Dit heeft te maken met het computer- programma dat landelijk wordt gebruikt en dat straks de mogelijkheid biedt om je digitaal aan te melden. Wij hopen dit tegen de zomer rond te hebben.

Voor de ALV van donderdag 11 april hebben wij als nieuw initiatief trouwe leden die 40 jaar en langer lid zijn, uitgenodigd, om hen te bedanken en hen iets aan te bieden als teken van erkenning. Helaas nemen wij ook op deze avond afscheid van Hans Stolvoort als bestuurslid die, door drukke werkzaamheden, zijn functie beschikbaar stelt.

Wij nodigen u allen uit voor onze ALV en stellen uw aanwezigheid zeer op prijs omdat wij alleen samen onze vereniging in stand kunnen houden. Graag wisselen we met u van gedachten over het reilen en zeilen van onze vereniging.

Namens het bestuur - Inge Retra voorzitter