Nieuwe ledenbijeenkomst

Op 4 oktober verwelkomden wij in De Blinkert de nieuwe leden die zich in 2020 en 2021 hadden opgegeven. Van de 20 aanmeldingen waren er 17 leden verschenen. Voor de pauze kreeg men middels een Power Point presentatie, een kijkje in de keuken van onze afdeling waarbij alle activiteiten belicht werden.
Na de pauze gaf Paulout van Wessem een demonstratie hoe je een leuke bollenmand vult. Er werd duidelijk uitgelegd waar je op moest letten als de 120 bollen (die bestonden uit tulpen, narcissen, scilla’s en botanische tulpjes) in de mand gestopt worden en hoe de mand de winter door komt. De viooltjes er bovenop was een keuze, maar hoeft dus niet als de mand wordt weggezet. Na de demonstratie werd de mand verloot. De nieuwe leden waren zeer enthousiast over de avond.

redactie: gepubliceerd in de nieuwsbrief van januari-maart 2022.